Pay Çıkaran Adam

By | 6/03/2009 32 comments

Aslen "Pay Çıkartmayan Adam" diye başlık açıp, neredeyse boş küme olan bu türü incelemek daha uygun düşerdi. Zira toplumumuzun geneli maalesef "sürekli kendine pay çıkartan adamlar" ile doludur.

Pay Çıkartan Adam, kolsuz tsört giydiğinizi gördüğünde, bunu "kendisine sütyeninizi göstermek istediğinize" yorar. Kısa etek giyildiyse, "o göt en kötü ihtimalle bakılmak, en iyi ihtimalle ellenmek" arzusundadır. Hele ki pay çıkaran adamla mazallah seks meks mevzuu konuşursanız, bittiniz kızım siz. Hem onunla, hem de abazan kankasıyla grup halinde sevişmek istiyorsunuzdur besbelli.

Pay çıkartan adam görmemiş değildir. Görmüş ama yetinememiştir. Algısındaki derin travmatik bozukluk, çevresindeki her kadını potansiyel verici, kendisini de her durumda müstahak alıcı olarak tanımlamasını sağlar. Almışlığı da yoktur ha, yanlış olmasın! Pay çıkartan adamı yaşatan, bir sefil umuttur.

Tuvaletten çıktığında ellerini pantolonuna sürerek kurulayan kadın, pay çıkartan erkeğe "gözümün içine bakarak götünü okşadı" gibi görünmektedir.

Sokaktan geçerken açılan bağcığını bağlamaya çalışan kadın, pay çıkartan adama "aniden gel dercesine domaldı" gibi gelmektedir.

Nasıl beyler, çok tanıdık "gibi gelişler" yanlış mıyım?

Velhasıl, pay çıkartan adamdan korunmak, kadın için elzem bir durumdur. Buyrun korunma yöntemlerimizi inceleyelim:

Allahım sen sabır ver yöntemi: Bu methodda kızlarımız, pay çıkartan erkekle muhattab olmadan, onu force'a emanet ederler. Kendileri bi süre sonra yolda bağcık bağlamaktan geçtim, kalabalık içinde 30 derecelik açıyla herhangi birşey yapmaktan imtina ederler. Dolmuşta erkek yanına oturmaz ve mümkünse her yere başlarında er kişileriyle giderek, dötlerini sağlama almaya çalışırlar.

Koy Götüne Rahvan Gitsin Yöntemi: Bu yöntemi uygulayan kızlarımız, önce bir ipod ve güneş gözlüğü edinmelidir. Yolda, kafede atılan lafı duymamak ve aç bakan gözleri seçmemek için, için sürekli ipod ve gözlük ile gezilir. Kıyafette ve duruşta bir değişiklik olmaz.

Egonun Duvarlarına İşeyeceğim Taktiği: Bu durumda kadınımız sinirden şirret bir kişiye dönüşmüştür. Dekolteyi kesen iş arkadaşına "Hayırdır, birine mi baktın bilader?" demekten çekinmez. Yolda laf atana hareket çeker, arkadaş ayağına elli kollu sarkanın kolunu kıvırıp, "Deymesin yağlı boya, ehühehe" diye Recep İvedik tonlamasında kahkaha atar.

Newer Post Older Post Home

32 vatandaş cevab hakkı kullandı :

"Pay çıkartan adamı yaşatan, bir sefil umuttur."
fanınım.

Metin said...

IT departmaninda calismanin yan etkileri olarak bu konudaki tecrubenin arttigini saniyorum :) Allahim sen sabir ver yontemi icin pay cikaran adamlarda "cilve yapiyor, benim hamlemi bekliyor kesin" dusunceleri; ego duvarlari yontemi icin de "oo sirnasiyor" sanislari olusabilir. Bu gibi insanlara ne negatif ne pozitif yaklasmak, ipod ile neutre kalmak gerekir.

onun disinda blogunuzu yeni kesfettik, ailece takip ediyoruz efenim :)

sacma said...

daha birkaç gün önce "allam sen sabır ver yöntemi"ni kullanmış olarak, ben bu bu adama ayrıyetten içimden küfür de ettim. arkadaşımdı çünki; yüzüne diyemedim. ama onun bu sefil haline çok üzüldüm, beni üzmesine ayrı üzüldüm, konuşucak lafının "herkeş bağa virmek istiyür"dan öte olmamasına yandım. biraz dalgalandım, öyle duruldum. sonra içimden bayaa da güldüm: "HIYARsın lan!" deyu deyu..

Nerval said...

Hayır diyorsa belkidir, belki diyorsa evettir, evet diyorsa hurradır mantığını kafasına koyan adama anlatması zor tabi.

Ama anlayış gösterirsiniz ki; pay çıkartmak da zor bir iş. Hani karşı tarafın ilgisini çekmek ya da ilgilendiğini göstermek için; kendine nasıl davranılmasını isterse öyle davranır insan.

Yani karşı psikoloji diyeyim. Kıçının çatalını gösteren erkek de davet ediyordur kadını. Boşyere muslukçu ve sütçü fantezileri yok ortalıkta.

Ama kadınları anlamanın imkansızlığı belli bir noktadan sonra mahvediyor efendim erkeği.

Üzerinde "who needs big tits?" yazan bir t-shirt'ün arkasında kıçını gösteren bir ok ile "when you have an ass like this" yazıyorsa nasıl bakılmaz efendim açıklayabilir misiniz o göte?

Bu arada şu sıralar tanıdığım çoğu kişi okuyor bu blogu. Müthişsiniz tek kelimeyle.

Sel said...

of daha doğru olamazmış.
ben sanırım gözlüklü ipodlu güruha giriyorum.
: ))


ayrıca şahane blog.

bilal said...

bu durumda;
yahu bu yaziyi yazman ayri bir arzulama,
ustune ustluk bir de bunu yayinlaman sozkonusu olunca..! :))
yok yok sen harbiden baska biseyler ima ediyosun dimi ... :PpPpP
hiiii ben anladim :D

baris abi senin icin soyluyor;
biraz cilve askin biberi tuzu
sanki biraz naz ediyorsun amma
senin bana gonlun var gibi gibi
yuzume karsi git diyorsun amma
sanki gozlerin kal der gibi gibi
:))

''Pay çıkartan adam görmemiş değildir. Görmüş ama yetinememiştir.'' dedın ya beybifeys bıtırdın benı hakakten bizim yetilerimiz çok az olduğu için pek tabı bundan yetınmelerımizde nasibini ister almamıştır.

ben bir erkek olarak (demınde kontrol ettım pipim duruyor hala) en mantıklı şey kadının gosterıpte vermemesidir yanı 2 ve 3. metodunarası gibi oluyor, yanı siz bizlere gosterıpte vermediğiniz zama nbu bıze akşa meve gelıcne kasık ağrısı oalrak gerı donuyor kıvrım kıvrım kıvranıyoruz. sen istediğin kadar laf sok, kasıkalra ağrı sokamadıktan sonra kaç yazar..

Deniz said...

evet kızkardeşlerim, iki adet "pay çıkartan adam"ımızı hemen yukardaki örneklerden incelemeye alıyoruz. biri coşup şarkıya türküye vermiş, diğeri "benim pipim var" açıklamış. tebrikler. ne mutlu pipim var diyene!:P

özellikle ikinci örnekte kullanılan dile dikkatinizi çekerim; "yetilerimiz çok az olduğu için pek tabı bundan yetınmelerımizde nasibini ister almamıştır"
yazıdan beyne kan gitmediği açıkça anlaşılabiliyor görüyorsunuz.

eva said...

uuuv nasıl oldu da görmemişim blogunu, bayıldım kaldım, yazılar nefisss:D kOY GÖTÜNE RAHVAN GİTSİNciyimmmmmmmmmmmmm:D

arkadas, o kadar "savas sanati" diyoruz, "sun tzu" diyoruz ama bosa diyoruz... adam gelmis pipim var yazmis, sonra da buradan afise olunca vay efendim soyle de boyle de...

sen okuduklarini taktigini teknigini duzeltmek yolunda kullanacagina, notlar alip "nerde hata yapmisiz" diyecegine hemen boyle korlemesine karsi saldiriya gecersen ayari da alirsin iste.

su oyunu guzel oynayin dyorum ama kime diyorum, aloo?

Deniz said...

ben bu kaplanlardan sekizini elimden yemeye alıştırdım ey on kaplan, sen hangisisin?

Deniz said...

eva hanım sinerjiyi doldurmuşsunuz bloga, allah tuttuğunuzu altın etsin.
artık ne tutarsanız, kısmet...
lol.
d.

"ormanda fantom on kaplan gücündedir derler"..

ben kaplandan ziyade kızılmaskeye tekabül ediyorum galiba..

"eden adasinda soguk bir seyler icelim mi yavrum?":)

ulan o kadar şey yazdım anladığın ister istemez yazarken hızlı yazıdğım için istemez kelımeısnı eksık yazmam mı? ve bundan dolayıda beynıne kan gıtmeyen kızların çatallarından mana bulan adammı oldum..

ben erkekleri çözdüm oolum, onları hem parmağımda hemde takma penisimde oynatıyorum tonlamsıyla takılırsan sen anca erkeklerın uçkurlarını çözersin bu karşılıksız özguvenle..

bu senın bloguna son yazım.

Travis said...

elde avuctakiyle yetinmeyi bilmeli:)

zcan said...

çok muhim bir konuya temas etmiş ve ibret verici örneklemelerle durumun vehametini gözler önüne sermişsiniz. tebrik ederim. yalnız hemcins savunması gibi algılanmasından da çekinerek yaşadığımız zamanda belirttiğiniz insan müsvettelerinin yanısıra kendi halinde "içinden pay çıkan adamlar" da olduğunu bilgilerinize sunmak isterim.

bilal said...

bir sure icin senin turdeslerinden farkli oldugum kanisina varmis olmam son mesajimdaki ince nuansi anlayamamis olmanla birlikte onlarla ayni idrak yollari iltihabindan nasibini almis oldugunu telakki etmis bulunmaktayim. baris abi icin yaptigin saygisizlikta farkli bisey ama bunu yazsamda nasil olsa erhas muhalif olan kan grubun bunu da anlamana musade etmeyecek. bu yorumdan da pay cikaramayacaksin... saygilarimla.

Deniz said...

blogumuz herşeyden evvel bir mizah blogudur. en azından varoluş kaygısı budur. burada insani durumlarla bolca dalga geçilir.

düşünün ki bir şovdasınız, şovmen ona laf attı, buna kel, şuna fodul dedi. hep beraber güldük. keh keh. sonra bi şekil, çok sesli güldüğünüzden, gülerken tuhaf bi ses çıkardığınızdan mı artık. şovmen mikrofonu size tuttu:
- o ne biçim kahkaha lan? bi daha yapasana keh keh.
işte o mikrofona gülebilen ya da ağzından köpükler saçarak bağıran adam olmak, bir seçimdir, sizi bağlar.

beni hiç mi hiç bağlamaz.
saygılar,
d.

vay anam vay neler dönmüş serhat yaa...

sacma said...

görüyorum ki "28. Hıyar Olimpiyatları" an itibariyle 'hayatımın erkeği'nde de başlamış bulunmakta. şekli bozuk ağzı yamuk mahsüllerle bu sene aramıza katılan 'düzgün cümle kurabiliyorum' ürünleri tüm coşkusuyla yarışmaları bir bir bitiriyor. bu yılın ev sahibi yüce ehlse, tüm sabrıyla bizlerin daha iyi bir olimpiyat izlemesi için canla Gaşla çalışıyor.

iş olimpiyatlara vardı mı emek - sabır da olimpik boyuta geliyor haliyle. sen sağ ol, var ol olimpik sabırlı ehl'cim. mucuk

reklam bok yesin, henüz olimpiyatların varlığından habersiz canlar için geliyor http://parcaparca.blogspot.com/2009/06/h-yar.html

Hafiye said...

Kadınlar zaman içinde ilkinden sonuncuya evriliyor bence. Ergenlikte konuyu bir başka karşı cinse havale etme yöntemiyle ilerlerken 25-30 larda koy dötüne yöntemine daha sık rastlanıyor. 30'undan sonra ise ego duvarları falan kalmıyor.
En azından bende öyle oldu :)
20'lik kız kardeşime ise kafadan üçüncüyü uygulaması üzerine yoğun taktikler veriyorum fakat zamana ihtiyacı çok belirgin. Bu da mevzunun ancak kademeli ilerleyebileceğinin bir başka ispatı sanki.

Ne harika bi blog buuu!
30 yildir disi neslinde gormedigimiz pay cikartma kalmadi, koy gotune rahvan gitsin ile allahim sen sabir ver arasinda gidip gelmedeyim, gunume, moduma, etrafa gore...Ego duvarlarina iseyenleri de takdirle gozlerinden operim.
Cok guldum, yuregine saglik :)

obucubu said...

Ego duvarına işemekle kalmıyorum ve bazen korkuyorum ettiğim laflar yüzünden suratıma kezzap atarlar diye. Çünkü onların dilinde konuşup ana bacı bırakmıyorum ve topluluk içindeysek yüksek sesle ayılığını haykırıyorum.

4. kategori de "Cinayet hayal etme yöntemi" olmalı. Bazen böyle durumlarda I spit on your grave'in küvet sahnesini hayal ediyorum. Biri bana koy dötüne rahvan yöntemini nasıl yapacağımı anlatsın bence.

Deniz said...

ahaha nefismiş!!

feriştahla nostalji yapıyodum sırasıyla izlerken aklıma paycı düdük geldi dedim şunu koyim. koyim mi linki, bak koyuyorum. valla koydum http://www.youtube.com/watch?v=MKnJYa-uxmk
(göremeyen payzedeler için söylüyorum, kendisi saldıray abi: paycıların kralı -olmalı-olabilir-)

bu durum az kızlaçıkmış azgın abaza erkekler için geçerlidir ama biz bayanlarda istemiyer olsada her erkeği azdıracak(farkında olmadan) hareketler yapıyoruz bunlardan vazgeçmeliyiz. erkek anotomisi "high speed; adult story conventer" dan ibarettir belkide 2-3 saniyede aklında neler geçer

huda said...

doyumsuzluğun zirvelerinde dolaşan hemcinslerimin yüzünden bizde arada aynı muameleyi görüyoruz,yazmasan bile yazdı asılmasan bile asıldı oluyosun yaa insan ona üzülüyor valla neyse ben herkese egonun tavanlarına işeyeceğim taktiğini tavsiye ediyorum...

Anonymous said...

ego duvarlarına işeyenlere hastayım ya böle daa bi tahrih ediyoo geçen arkadaşlarla duraktayız işedi üstümüze...
şaka lan bi bk olmadı

kemal said...

arkadaşlar bastan sona okudum,bu kadar mı manyak olunur yav:) çok şahanesiniz.bence bu davranış kalıbı ta avcılık ve toplayıcılıktan kalma birşey.niyesi;erkek sürekli dikkatlidir hep av arar, düşmana karşı tetiktedir,bir çalı titrese hemen odaklanır avlanma pozisyonu alır.kadın ne yapar, magaranın içinde oradan oraya kırıtır, sallan dur olayları..eee artık avlanma bitti. avlayacak birşey kalmadı, kadınlarda mağaradan dışarı attı kendini...
ortalıkta sürekli sallanan,
titreyen(çalı gibi)birşeyler var:)onlar titredikçe biz hep dikkat kesilicez atalarımız gibi doğamız bu.
bence en etkili yöntem ; 'koy dötüne rahvan' bir kere adı güzel:)

Anonymous said...

ben aypotlandığımdan beri koy götüne metodunu kullanıyorum. iki yılda, bir aypot sayesinde ya sabır'dan bu konuma evrildim. allahtan umut kesilmez. kısmetse yakında kafa göz dalacak, "ayı oynuyo" diyecek duruma da geleceğim.

ya niye ben bu kadar geç keşfettim yaaa!accayip güzel yazıyosun bayıldımm vallahi, tespitler, benzetmeler şahaneee!eline beynine sağlık :)peh peh benim de bilogum var güya ben de yazıyoum, bundan kelli bırakıcam valla :)

Deniz said...

@vatdedingulum - her keşfeden bir kez twitleseydi, şimdi romanını bastırıyodu hayatımın erkeği. o sizin güzelliğiniz bi de.